Odpowiedzi

2009-12-13T13:54:50+01:00
Weź słoik pożniej wlej ciepłej wody i dodaj sól i weź nitkę i zawiąż ją na ołówku
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T13:55:47+01:00
Trzeba do wody w słoiku tak długo dodawać sól kuchenną i mieszać aż już nie będzie się rozpuszczać.
Na patyku zawiesić zwykłą nitkę i patyk położyć na słoiku z roztworem. Słoik postawić koło kaloryfera i ta sól powinna wyparować. Zajmuje to kilka dni. Powinien powstać taki słup soli na nitce.
2 3 2
2009-12-13T13:57:28+01:00
NO to tak :
*ugotuj w czajniku wodę i wlej ją do szklanki lub zlewki
*wsyp łyżkę stołową soli
*wytnij z wełny z 10 cm odcinek i dowiąż na jego końcu np.śrubkę metalową
*trzymając za koniec odcinka wełny (ten bez dowiązanej śrubki) włóż odcinek do szklanki z solą tylko trzymaj za koniec ;d
Połóż szklankę obok kaloryfera i to zajmuje kilka dni na wełnie powinny osadzić sie kryształy.

No i powinny na wełnie osadzić sie kryształy.Jak chcesz żeby były kolorowe to dodaj do wody atramentu.

Ja mam to samo doświadczenie do domu tylko że ja mam zrobić kryształy z saletry potasowej ;dd ale to tak samo sie prawie robi ;dd


Mam nadzieję ż e pomogłem ;]

Będzie naj ?? ;d
3 3 3