Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T13:58:19+01:00
Cp=ms*100%/mr
ms=cp*mr/100=10*200/100=20g
mr1=mr+100=200+100=300g
cp1=ms*100%/mr1=20*100/300=6,67%
34 2 34
2009-12-13T14:00:12+01:00
C(p1)=10%
m(r1)=200g
Δm(rozp)=100g
c(p2)=?

200g r1 - 100%
xg s - 10%

x=20g - m(s)

m(rozp1)=200g-20g=180g
m(rozp2)=180g+100g=280g
m(r2)=m(r1)+Δm(rozp)=300g

300g r2 - 100%
20g s - x%
x=6,67% - c(p2)

xDD
24 2 24