Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:00:13+01:00
Od świętego Szczepana możemy nauczyć się ;
-wierności Bogu w każdej sytuacji ,
-pomocy najuboższym i chorym ,
-mężnego wyznawania wiary ,
przebaczenia tym którzy nam zawinili ,
-otwarcia się na Ducha Świętego .
4 5 4
2009-12-13T14:01:45+01:00
Od św. Szczepana możemy nauczyć się bardzo dużo .Np miłości, wierności Panu Bogu,pomocy innym, wyznawania wiary.
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T14:05:33+01:00
Św. Szczepan mówi nam przede wszystkim o Chrystusie, o ukrzyżowanym i zmartwychwstałym Chrystusie, stanowiącym centrum dziejów i naszego życia. Możemy zrozumieć, że krzyż jest zawsze w centrum życia Kościoła, a także naszego osobistego życia.Poucza nas, na przykład, że nie należy nigdy oddzielać społecznego zaangażowania charytatywnego od odważnego głoszenia wiary. „Szczepan był jednym z siedmiu, odpowiedzialnych przede wszystkim za dzieła miłosierdzia.
1 1 1