Odpowiedzi

2009-12-13T14:04:35+01:00
A) 90mm²
B) 200000m²
c) 100m²
d) 5000cm²
1 4 1
2009-12-13T14:08:10+01:00
A)
3 cm * 0,3 cm = 0,9 cm²
lub
30 mm * 3 mm = 90 mm²

b)
2000 m * 10 m = 20 000 m²
lub
2 km * 0.01 km = 0,02 km²

c)
100 m * 1 m = 100 m²
lub
10000 cm * 100 cm = 1 000 000 cm²

d)
0,5 m * 1 m = 0,5 m²
lub
50 cm * 100 cm = 5000 cm²

Mam nadzieję, że pomogłam ;D
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • MsT
  • Początkujący
2009-12-13T14:12:05+01:00
A 90mm²
b 200000m²
c 100m²
d 5000cm²
2 2 2