Odpowiedzi

2009-12-13T14:06:22+01:00
Na pewno rodzice powinni więcej czasu spędzać z dzieckiem, nie żyć pogonią za pieniędzmi. Powinni dawać jej więcej ciepła, poczucie bezpieczeństwa.
Powinni bardziej się nią interesować, żeby nie musiała chodzić do innych 'na obiadki' . Gdyby dali jej więcej miłości tą rodzinę można by nazwać normalną, czyli szczęśliwą i kochającą się.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:07:13+01:00
Rodzina nie powinna mieć sekretów ani żadnych tajemnic. Kłótnie powinny być rozwiązywane wspólnie... Powinni razem częściej gdzieś wychodzić oraz częściej interesować się sobą nawzajem... Powinni próbować zrozumieć potrzeb i poświęcać sobie więcej czasu... Powinni czuć bezpieczeństwo gdy przebywają w swoim otoczeniu.
5 4 5