Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:05:31+01:00
Z jednej strony słusznie, ponieważ podbił bardzo dużo państw (nikomu tyle sie nie udało), ale z drugiej strony nie słusznie, ponieważ przy podbijaniu tych wszystkich państw zginęło mnóstwo ludzi.
4 1 4
  • pic7
  • Początkujący
2009-12-13T14:07:27+01:00
Moim zdaniem słusznie poniewaz Aleksander wygrał wiele walk i bitw jedną z nich była Bitwa pod Issos