Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:13:13+01:00
Kamerun-Afryka
Kluczewska Sopka-Azja
Lluallaillaco-Ameryka Południowa
Orizaba-Ameryka Północna
Etna-Europa
Erebus-Antarktyda
Mauna Kea -Australia i Oceania
1 5 1
  • Ynka
  • Początkujący
2009-12-13T14:15:57+01:00
Kamerun-Afryka
Kluczewska Sopka - Azja
Llullaillaco-Ameryka Południowa
Orizaba-Ameryka Północna
Etna-Europa
Erebus- Antarktyda
Mauna Kea -Australia i Oceania
1 5 1
2009-12-13T14:22:55+01:00
Kamerun- Afryka
Kluczewska Sopka- Azja
Lluallaillaco- Ameryka Południowa
Orizaba- Ameryka Północna
Etna- Europa
Erebus- Antarktyda
Mauna Kea- na Hawajach, czyli Ameryka Północna lub bedzie zaliczana do Oceanii

1 5 1