Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:24:43+01:00
(-3+½)*(-5+9/2):(-2/3-1/3+0,5)=(-2½)*(-0,5):(-0,5)=(15/20)*(-2/1)=-30/20=
-3/2=-1½


(-5/3+3-0,5)*(-1 1/5)+1/5 =(-50/30+90/30-15/30)*(-6/5)+1/5=(25/30)*(-6/5)+1/5=-30/30+1/5=-1+1/5=-4/5
2009-12-13T14:28:39+01:00
(-3+½)*(-5+9/2):(-2/3-1/3+0,5)=(-2½)*(-1/2):(-1/2)=(15/20)*(-2/1)= -3/2=-1½

(-5:3+3-0,5)*(-1 1:5)+1:5 =(-50:30+90:30-15:30)*(-6:5)+1/5=(25:30)*(-6:5)+1:5=-30:30+1:5=-1+1:5=-4:5

1 1 1