Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:14:53+01:00
-Poznajemy inną kulture
-Możemy nauczyc się języka
- Widzimy starożytne zabytki, budowle
- Możemy poznac inny styl zycia
Obawy:
-terroryzm
-choroby, epidemie
- konflikty etniczne
- problemy z asymilacją
2009-12-13T14:15:24+01:00
1)
Egipt jest to wspaniałe miejsce, gdzie można zobaczyć kolebkę ludzkiej cywilizacji. Wspaniałe budowle typu Piramidy,Labirynty,Sfinksy.Można tam wspaniale wypocząć, gdyż jest tam prawie cały rok słońce,dostęp do Morza no i bardzo mili ludzie.Zobaczyć na własne oczy wspaniałe budowle, które nigdy nie zostaną powtórzone i, które przetrwały tyle lat jest naprawde czymś cudnym.Stąpać po pustyni, gdzie kiedyś byli noszeni faraonowie naprawdę zachęca do wycieczki
2)Odwiedzanie Egiptu jest dość niebezpieczne dla organizmu naszego, gdyż nie jest przyzwyczajony do tamtejszych chorób (malaria).Może to grozić wysoką gorączką i nawet śmiercią.