Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T14:17:03+01:00
L. mng.
M. Bolesławowie Prusowie
D. Bolesławów Prusów
C. Bolesławom Prusom
B. Bolesławów Prusów
N. z Bolesławami Prusami
Msc. o Bolesławach Prusach
W. Bolesławowie Prusowie!
2009-12-13T14:18:17+01:00
L.mn.

M. Bolesławowie Prusowie
D. Bolesławów Prusów
C.Bolesławom Prusom
B. Bolesławów Prusów
N. Bolesławami Prusami
Ms. Bolesławach Prusach
W. Bolesławowie Prusowie

w razie czego lepiej napisz przy wszystkich nazwiskach: Prus, bo nie do końca wiem czy to co napisałam to poprawna forma