Odpowiedzi

2009-12-13T14:15:09+01:00
Miasto gdy pada deszcz jest opustoszałe . Nie ma w nim życia nie ma w nim codziennego rytmu . Ulice puste , a światła migające na skrzyżowaniach rozmazane . Budynki mokre , a wszystko szare i ponure . Przygnębiający widok , szarych murów . Ciemne chmury kumulujące się na niebie . Nikogo nie widać , wszyscy samotni , miasto opustoszałe , bez życia i bez rytmu codziennego ...
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T14:19:40+01:00
Miasto podczas deszczu wygląda tak, jakby płakało. Domy są szare, smutne, brudne. Po ulicach chodzi niewiele osób pod parasolami. Słychać tylko uderzenia o chodnik kropel wody i wylewającą się wodę z rynien. Smutne dzieci patrzą przez okna i czekają, aż się rozpogodzi. Nieliczne samochody mkną po ulicach w ścianie deszczu. Ciemne chmury sprawiają tak nieprzyjemny widok, że nawet ptaki pochowały się po kątach.
5 4 5
2009-12-13T14:20:43+01:00
Gdy pada deszcz, miasto zamienia się w ponure,szare i mokre miejsce. Na ulicach widać tylko samochody mknące po jezdni. Gdziekolwiek popatrzymy widzimy same szare i przemoknięte budynki oraz osoby schowane pod parasolami.
Twarze ludzi przybierają smutny i melancholijny wyraz po którym widać że dopadła nam deszczowa chandra.
Na chodnikach są same kałuże, auta rozpryskują wodę znajdującą się na jezdni. W czasie deszczu miasto przybiera wyraz smutku i widać że z utęsknieniem czeka na upragnione słońce.
W takim dniu najlepiej wcale nie wychodzić na dwór !
2 5 2