Odpowiedzi

2009-09-08T15:03:39+02:00
Moimi zdanie będzie euro ale w większości będziemy płacić kartami płatniczymi praktycznie to pieniedzy używac nie będziemy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T15:10:48+02:00

Jak dla mnie to pieniedzy za 200 lat to w ogóle nie bedzie... tylko gdzies w ciele bedziemy mieli wszczepiony chip i bedziemy tylko podchodzic do kasy i od razu bedzie zapłacone.
  • Użytkownik Zadane
2009-09-08T15:33:28+02:00
Będa karty kredytowe ewentualnie euro