Odpowiedzi

2009-12-13T14:20:57+01:00
Uważam, że są nam one potrzebne, ponieważ ułatwiamy sobie nimi życie. Po to ktoś to wymyślił, aby człowiek miał w życiu łatwiej, dlatego powinniśmy szanować to co mamy.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:22:42+01:00
Gdybym miał/miała zamieszkać na innej planecie, najbardziej brakowałoby mi komputera i komórki. Ponieważ na komputerze mam wiele fajnych gier, Internet oraz GG za pomocą którego komunikuje się i innymi osobami, brakowałobymi go chyba nawet bardziej niż komórki. Ale, z drugiej strony za komórką też bym tęsknił/tęskniła, bo mogę zadzwonić no przyjaciela, bez którego wporost nie mógłbym/mogłabym żyć. Na komputzerze zaś nie usłyszę jego głosu! Tak więc, każdy wynalazek techniczny z przedstwaionych przeze mnie jest pożytyczny na innej planiecie! Bez obydwóch nie mógłbym żyć!
5 3 5