Odpowiedzi

2009-12-13T14:22:10+01:00
W rafie koralowej występuje wielka różnorodność organizmów. Znajdują się tam różne kolorowe polipy i rozgwiazdy. Są tam przede wszystkim różne koralowce i gąbki. W jej okolicy pływają ryby we wszystkich kolorach tęczy.
37 3 37
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T14:27:08+01:00
Rafa koralowa jest pięknym zjawiskiem występującym w przyrodzie. Jest to kolorowa, różnokształtna, tętniąca życiem, podwodna kraina. Żyje w niej wiele ryb i innych małych zwierząt. Jest ona dla nich schronieniem, ale może też być zagrożeniem.
76 4 76