1. Wyjaśnij słowa Jana Pawła II : " Musicie od siebie wymagać nawet gdy inni od was nie wymagają "

2. Co to jest: parafia, dekanat, diecezja i kto jest na ich czele?

3. Kto sprawuje Eucharystie ?

4. Co to jest modlitwa eucharystyczna ?

5. Pismo święte to ...

Prosiłabym, aby było krótko, bo to na zaliczenie..:d

3

Odpowiedzi

2009-12-13T14:25:16+01:00
2. parafia- ludzie z jednej miejscowosci(w parafi proboszcz)
dekanat- kilka miejscowosci(dziekan)
diecezja- zbior kosciołow w calym wojewodztwie(biskup)
3. Eucharystie sprawuje ksiądz
5. pismo swięte jest to zbior nowego i starego testamentu
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:30:21+01:00
1.To znaczy że gdy nie będziemy nic od siebie wymagać to nigdy nie będziemy w czymś dobrzy.

2.Parafia - to podstawowa jednostka organizacyjna Kościoła a na jej czele stoi Ksiądz. Diecezja - to jesdnostka administracyjna w kościołach chrześcijańskich na której czele stoi Biskup. Dekanat - wieksza ilość parafii ( od 3 do 15 ) na czele stoi Wikariusz.

3.Eucharystie sprawuje Ksiądz

4. To modlitwa np w kościele za kogoś..

5.Zbiór ksiąg, spisanych po hebrajsku uznawanych przez chrześcijan za natchnione przez boga.
4 3 4
2009-12-13T17:18:02+01:00
Pismo świetę jest napisane przez apostołów
4 1 4