Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:24:43+01:00
Pisze np. chciałbym w osobie męskiej (uważaj)

Dzień dobry.Chciałbym przedstawić wam propozycje zbudowania kina jako centrum rozrywkowe , którego nie ma w naszym mieście . Jest to zainteresowanie młodych jak i starszych do wspólnego przebywania czasu i chodzenia na filmy . Zaspokojenie nudy i ograniczenie wandalizmu , dlatego proszę o zbudowanie Kina w naszym małym miasteczku ...
2009-12-13T14:27:04+01:00
drodzy koledzy
zebralśmy sie tutaj aby poruszyć problem jaki panuje w naszym mieśćie
polega on na tymże nasze maisto jest gospodarczo zacofanenie ma wnim żadnych rozrywek
posiadanie kina to zmieni
dlatego powinniśmy je u nas zbudować
2009-12-13T14:27:41+01:00
( a do kogo ma być ta prośba ? )
Drogi/a .... (nie wiem do kogo)

Wspólnie z uczniami naszej szkoły podjęliśmy dyskusję na temat wybudowania kina w naszym mieście . Po głosowaniu większość uznała że kino to bardzo dobry pomysł . Jest to bardzo dobra rozrywka a także nauka dla dzieci młodzieży i dorosłych. Dlatego bardzo prosimy o budowę kina .

;))