Odpowiedzi

2009-12-13T14:31:11+01:00
Kochać romantycznie znaczy dawać różne prezenty, jako znak miłości. Te prezenty muszą być piękne, związane z miłością. To nie tylko przedmioty, ale wyrażanie się zachowanie...
Cechy:
- Bohater romantyczny musi być:
- romantyczny przede wszytskim, tzn. : Jeśli to Pan, musi przynajmniej: kupować miłe upominki dla wybranki swojego serca, m.in.: kwiaty, najlepiej róże, jakieś miłe perfumy, w zależności od tego, jakie jego panna lubi;
- musi być dla niej miły, czuły, dbać o nią...
A jeśli się to tyczy Pani, to musi robić to samo, by wybranek jej serca nie czuł się jakiś odrzucony, czy coś takiego.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T14:32:14+01:00
Cechy bohatera romantycznego:
-indywidualista
-poeta
-cierpi na chorobę wieku (weltschmerz)
-samotnik
-patriota
-wędrowiec
-nieszczęśliwie zakochany
-neurotyczny,często szalony
-ma skłonności depresyjne,często samobójcze
-wobcowany ze społeczeństwa

Kochać romantycznie to znaczy szaleńczo,tracąc przy tym wszystkie zdrowe zmysły.Jest to miłość często bez wzajemności.