W jaki sposób zmienić tarcie .?
a- zimą na oblodzonej nawierzchni ;
b- w poruszających się względem siebie częściach roweru ;

Przykład zwierzęcia z klinowatym kształtem ciała .

Bardzo krótko proszę bo mam tyci tyci miejsca na wpisanie tego
; p


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:03:14+01:00
Zimą na oblodzonej nawierzchni wystarczy posypać piaskiem, czy solą. W częściach roweru nasmarować olejem :)
1 5 1
2009-12-13T21:55:51+01:00
A- wysypać sól
b-posmarowac smarem

a reszty nie wiem;/