Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:35:50+01:00
Trapez
ob= a+b+c+d
P= 1/2 (a+b) x h

równoległobok
ob= 2a + 2b
P= a x h

kwadrat
ob= 4a
P= a x a

prostokąt
ob= 2a + 2b
P= a x b

romb
p= a x h
ob= 4a
13 4 13
2009-12-13T14:36:38+01:00
Wzór na pole trapezu:
(a+b).h:2
zamiast dzielnika wstaw kreskę ułamkową
''.'' oznacza mnożnik
wzór na pole równoległoboku:
a.h
wzór na pole rombu:
e.f:2 (zamiast dzielnika wstaw kreskę ułamkową)
wzór na pole prostokąta:
a.b
wzór na pole kwadratu:
a.a
:)
24 2 24
2009-12-13T14:37:03+01:00
Trapez:
L=a+b+2c
P=½(a+b)*h

Równoległobok:
L=2a+2b
P=ah

Romb:
L=2a+2b
P=½*p*q

Prostokąt:
L=2a+2b
P=ab

Kwadrat:
L=4a
P=a²

xDD
18 2 18