Odpowiedzi

2009-12-13T14:44:12+01:00
Wodniczka pokarmowa - trawi pożywienie wchłonięte poprzez błonę komórkową

wodniczka tętniąca - służy do wydalania nadmiaru wody i zbędnych produktów przemiany materii

jądro duże - kontroluje wszystkie procesy zachodzące w cytoplaźmie

jądro małe -uczestniczy w procesie rozmnażania

rzęski - dzięki nim się porusza

119 4 119
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:50:38+01:00
A) Wodniczka pokarmowa- umozliwia trawienie (wewnatrzkomorkowe)

b) Wodniczka Tetniaca- odpowiada za wydalanie pokarmu

c) d )Jadro duze, jadro male -odpowiadaja za prawidlowe funkcjonowanie komorki

e) Rzeski- umozliwiaja poruszanie sie komorki (stanowia organelle ruchu)

95 2 95