Odpowiedzi

2009-09-08T15:26:02+02:00
Film ona to on jest bardzo fajny opowiada on o dziewczynie która chce zagrać w meczu ale nie może tego zrobić . Trzeba go obejrzeć
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T15:30:49+02:00
Ostatnio obejrzałem film pt. Kac Vegas. Opowiada on o Czwórce przyjaciół którzy wyruszaja do Las Vegas na wieczór kawalerski. Niestety, nie wszystko idzie idealnie i następnego dnia budzą się z ogromnym kacem. W dodatku nie mają pojęcia, co się działo ostatniej nocy. Rano znajdują w łazience tygrysa, którego rzekomo ukradli, a w szafie widzą płaczące dziecko. Rozpaczliwie próbują odtworzyć minione wydarzenia, dowiadując się jednocześnie zadziwiających rzeczy. Starają się też znaleźć zaginionego kolegę i odwieźć na jego własny ślub. chociaż to pewnie kwestia gustu i odmiennego poczucia humoru... Do mnie ten film nie trafił, zaledwie kilka śmiesznych akcji, reszta to naciągane kopie i zapożyczenia z innych filmów (no właśnie, swoista kacowa czkawka pt.: "skądś już znam ten żart...?!"), amerykańskich filmów... Tu zwierzyna, tam dziecko, no i obowiązkowy 'gangster'... trochę za dużo tych atrakcji, w efekcie jakby nieco namotany mętlik wątków i pomysłów na ubarwienie historii ostatniej kawalerskiej doby. Obejrzeć można, ale raczej nie jako nr 1 wieczoru.