Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T14:57:11+01:00
Występują w różnych stanach skupienia
mają różną barwę
słabo przewodzą prąd elektryczny i ciepło
stałe niemetale są kruche, nie mają metalicznego połysku

3 4 3
2009-12-13T15:34:03+01:00
Właściwości niemetali:
Złe przewodnictwo ciepła i prądu elektrycznego (wyjatek grafit).
W stanie stałym są na kruche, nie mają metalicznego połysku.
Wykazują tendencje do pobierania elektronów. Przechodzą w stan anionów prostych lub złożonych (wyjątkiem są helowce). :)