Odpowiedzi

2009-12-13T15:25:38+01:00
1 dnia pójdziemy zwiedzić Akropol
2 dnia pójdziemy do Muzeum Akropolu
3 dnia pójdziemy do centrum miasta w tureckich czasach czyli Pchli Targ
4 dnia wyjazd
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T17:00:16+01:00
Pierwszego dnia pojde zwiedzic partenon czyli swiatynie monumentalnego posagu nastepnie erechtejon gdzie rozgrywał sie mit opowiadajacy o sporze nastepnego ranka poszedłbym obejrzec fryz partenonski scianę gdzie byłu posągi bogini
1 5 1