Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:11:47+01:00
1. Prośba o datek na akcję charytawtywną:
a) odmowa Scroge'a
b) pojawienie się twarzy Malrey'a na klamce
c) zapowiedź przyjścia 3 duchów
2. Wizyta ducha Przeszłych Świąt:
a) odwiedziny w rodzinnej wiosce Ebenezer'a
b) przypomnienie sobie o samotnie spędzonych świętach
c) szczęsliwy powrót małego Scroge'a do ojca
3. Wizyta ducha Tegorocznych Świąt:
a) wizyta w domu siostrzeńca
b) odwiedziny u pracownika
c) rozmyslanie o sytuacji swojej i najbliższych
4. Wizyta ducha Przyszłych Świąt:
a) usłyszenie rozmowy ludzi
b) ujrzenie pogrzebu jakiejś osoby, która jest opłakiwana przez jedną osobę
c) dowiedzenie się, kim jest nieboszczyk
5. Zmiana na lepsze:
a) podarowanie sporej sumy pieniędzy na akcję charytatywną
b) ofiarowanie w prezencie dużego indyka swojemu pracownikowi
c) wizyta w siostrzeńca
d) podwyższenie wynagrodzenia pracownikowi
2 1 2
2009-12-13T15:11:16+01:00
1. Zakończenie pracy w przedświąteczny dzień w kantorze Scrooge`a
a) Przyjście siostrzeńca i życzenia wesołych świąt
b)Danie dnia wolnego pracownikowi
2. Przyjście kolędnika do Scrooge”a
a)wypędzenie kolędnika
b)dwaj dżentelmeni
c)odmowa wsparcia funduszu na zkup żywności dla biednych
3. Pojawienie się ducha Marley`a
a)strach Scrooga
b)ostrzeżenie wspólnika przed trzema duchami
4. pierwszy z trzech duchów
a)wspominanie przeszłości
b)wzruszenie się Scrooga
c)powrót do domu
5. drugi duch
a)pokazanie scoorgowi szcześliwych ludzi w mieście
b)chłopiec o imieniu Tim
6. Odwiedziny Ducha Dawnych Świąt Bożego Narodzenia
a)pokazanie scoorgowi jego przyszłości-śmierć której nikt nie zauważy
b)ebezener obiecuje poprawe
7. pomoc rodzinie małego tima
a)podwyższenie pensji pracownikowi
b)scoorg jest miły dla wszystkich