Jakie przesłanie niesie ewangelia Mt11, 28-30

"Przyjdzcie do mnie Wy wszyscy, ktorzy jestescie utrudzeni i uginacie sie pod ciezarem, a Ja was sprawie ulge. Włóżcie na siebie moje jarzmo i bądźcie podobni do Mnie. Ja jestem cichy i pokornego serca. A wówczas znajdziecie ulgę dla dusz waszych. Moje jarzmo jest słodkie, a brzemie moje lekkie."

Baaaardzo prosze o pomoc.! xD
I to na jutro ma być... Pomóżcie ;pp

2

Odpowiedzi

2009-12-13T15:21:21+01:00
Chodzi tu o to ze bog pomoze nam uniesc problemy i pomoze nam je rozwiazac
bogu nie jest potrzebna reklama ,uwierzcie a dusza wasza znajdzie ulge w niebie.




niewiem czy to dobrze jest
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:40:01+01:00
Moim zdaniem ta Ewangelia niesie przesłanie,abyśmy całkowicie swoje życie zawierzyli Jezusowi.Wszystkie swoje ciężary codziennego życia powierzyli Jemu,On nam pomoże musimy jednak szczerze się modlić,żyć według woli Pana i całkowicie Jemu zaufać.jeżeli będziemy posłuszni Jezusowi,nasza nagroda jest w niebie on wówczas wstawi się za nami u Boga Ojca