Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:05:35+01:00
-plany małżenskie telimeny
-zosia zostaje przedstawiona towarzystwu,a tadeusz zauwaza swą pomyłke
-tadeusz pomaga telimenie zaatakowanej przez mrówki
-wieczerza w zamku
-kłotnia o prawa do ruin
-narada wojenna hrabiego i gerwazego
2 5 2
2009-12-13T15:05:40+01:00
1. «niewielki hotel przy ruchliwej drodze»
2. «w dawnej Polsce: zajęcie siłą czyjejś posiadłości, będące samowolną egzekucją wyroku sądowego»