Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:09:18+01:00
Z pracy mięśni. Mięśnie wykonując pracę poruszają się dzieki czemu wytwarza się ciepło. Tak samo gdy weźmiemy jakiś klocek i przeciągniemy go bardzo szybko po powierzchni. wytworzy się ciepło. Więc mięśnie poruszając się wytwarzają "energię" więc tworzy się ciepło.
15 2 15
2009-12-13T15:09:27+01:00
Podczas uwalniania energii potrzebnej do ruchu tylko około 25% tej energii zostaje wykorzystane do pracy mięśni. Reszta, około 75%, wydziela się w postaci ciepła.
28 4 28