Mam prośbe: które z poniższych tematow zaliczają się do Jagielończyków.?:
1. Demokracja szlachecka.
2. Kontreformacja.
3. Reformacja.
4. Początki kapitalizmu.
5. Ku ojczyzny chlubie i ozdobie.
6. jak rodziła się demokracja szlachceka.
PROSZĘ O SZYBKĄ ODP.!!
z góry dzięki..

2

Odpowiedzi

2009-12-13T15:10:06+01:00
Mam prośbe: które z poniższych tematow zaliczają się do Jagielończyków.?:
1. Demokracja szlachecka.
2. Kontreformacja.
3. Reformacja.
4. Początki kapitalizmu.
5. Ku ojczyzny chlubie i ozdobie.
6. jak rodziła się demokracja szlachceka.
PROSZĘ O SZYBKĄ ODP.!!
z góry dzięki..


Reformacja
Początki kapitalizmu
i Demokracja szlachecka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:09:30+01:00