Wysokość każdej z prostopadłościennych szkatułek króla Fantazego VII jest dwa razy większa od szerokości. Szerokość jest równa długości. Która ze szkatułek ma największą objętość?
Rysunki szkatułek w linku:
http://i45.tinypic.com/25a3dip.jpg

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:16:12+01:00
A- Pp=4
V=4x4=16

B Pp=4x4=16
V=16x8=128

c=Pp=5x5=25
V=25x10=250

najwieksza objetosc ma szkatulka c
2009-12-13T15:58:55+01:00
A- Pp= 4 C= Pp=5x5=25
V= 4x4=16 V= 25x10=250

B Pp= 4x4=16
V= 16x8=128



Odp:C