Odpowiedzi

2009-12-13T15:17:48+01:00
Przykłady łamania praw w Polsce to: zabójstwo niewinnego człowieka podczas przesłuchania na policji w Łomazach, śmierć nastoletniego kibica w Słupsku, fala w wojsku, niektóre metody wychowawcze w szkołach publicznych. Na wsi zdarza się wciąż praca niewolnicza - zmusza się dzieci do pracy w gospodarstwie. Co do dyskryminacji religijnej, w Polsce istnieją regulacje prawne, ale przejawy nietolerancji wobec nowych czy małych grup religijnych widać w działaniach władz lokalnych, zakazujących na przykład wynajmowania sal na spotkanie grup, które nie mają własnych kościołów.

3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:20:19+01:00
Najczęsciej łamanymi prawami sa:
-wolność sumienia
-równość płci
-wolność wyznania
-prawo do sprawiedliwego procesu
-prawo własnosci
-prawo do sądu
-wolonść zrzeszania sie, wieców zgromadzeń
-prawo da nauki
-prawo do równej płacy z równą pracę
-prawo do własności i swobodnego nią dysponowania
9 4 9