Odpowiedzi

2009-12-13T15:21:40+01:00
Czasownik:czasy, tryby, aspekty, strony, liczby, osoby i rodzaje
rzecowniki: liczby i przypadki
przymiotniki: liczby, rodzaje, przypadki
liczebniki: przypadki i rodzaje
zaimek:zalezy o dtego ktora czesc mowy zastepuje
42 4 42
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:28:16+01:00
Czasownik - odmienia się przez osoby, liczby, rodzaje, czasy, tryby, strony i aspekty.
rzeczownik - odmienia się przez przypadki, liczby rodzaje.
przymiotnik - odmienia się przez stopnie, przypadki, liczby, rodzaje.
liczebnik - odmienia się przez przypadki, liczby, rodzaje.
zaimek - zaimek rzeczowny - odmienia się przez przypadki, z wyjątkiem: zaimek ON który odmienia się przez liczby, przypadki, rodzaje
-zaimek przymiotny - odmienia się przez przypadki, liczby, rodzaje
-zaimek liczebny - odmienia się przez przypadki i rodzaje( męskoosobowy i niemęskoosobowy)
-zaimek przysłowny - jest nieodmienny.
122 4 122
2009-12-13T15:28:44+01:00
-Czasownik-odmienia się przez osoby,liczby,czasy,tryby i strony
-Rzeczownik-kto?co? odmienia się przez przypadki i liczby
-Przymiotnik-odmienia się przez przypadki, liczby i rodzaje
-Liczebnik-odmienia się przez rodzaje,przypadki
-Zaimek-zaimki rzeczowne,przymiotne,liczebne odmieniają się przez przypadki,liczby i rodzaje .
65 4 65