Odpowiedzi

2009-12-13T15:24:23+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:28:12+01:00
Slowa te oznaczaja ze wiara kazdego z nas i wszystkich razem bedzie rozliczona na sadzi bozym.
niewiem czy dobrze
2009-12-13T15:45:27+01:00
Moim zdaniem te słowa znaczą,że jesteśmy w wierze katolików i postępujemy zgodnie z naszą wiarą.Staliśmy się uczniami i dziećmi Jezusa Chrystusa poprzez chrzest w kościele katolickim,do którego uczęszczamy.Naszym znakiem wiary jest krzyż,który mamy w naszych domach,także uczymy się z niego prawdziwego życia .
2 3 2