Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:34:07+01:00
Do obliczenia wartości liczby=√5 prawdopodobnie nie wykonano żadnych matematycznych działań mających na celu otrzymanie liczby 2,236067978. Takie rzeczy pozostawiamy kalkulatorom. Więc jedyną czynnością będzie (na kalkulatorze prostym) naciśnięcie liczby 5 i znaku pierwiastka. Na kalkulatorze złożonym odwrotnie...
2009-12-13T15:36:43+01:00
Po prostu tego się nie da wyjaśnić... Na kalkulatorze wciskamy znak pierwiastka √ i liczbę podstawiamy i mamy zrobione :) Aby to wyjaśnić trzeba było się zapytać dawnych greków lub rzymian, którzy słynęli z matematyki, można coś znaleźć w necie na ten temat lub w książkach.