Odpowiedzi

2009-12-13T15:29:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:30:57+01:00
Po pierwsze nie piszę się mugłby tylko mógłby
w dzienniku jest ważna data, musisz napisać, kiedy się to stało,Pisz w 1os
2009-12-13T15:36:13+01:00
Cechy dziennika:
-narracja pierwszoosobowa
-przedstawienie świata z punktu widzenia autora
-brak dystansu czasowego
-zapiski prowadzone codziennie(mogą byc jednak przerwy)
-zapisy dotyczą rozmaitych aktualnych problemów i tematów związanych ścisle z bierzącą sytuacja autora
-spontaniczna reakcja na wydarzenie
-zapisywanie na gorąco myśli i uczuc
-brak czasu, nie moznośc zdobycia pełnej wiedzy o przedstawianych sprawach
-regułą jest chronologiczne prezentowanie zdarzeń
-mogą byc zdanie krótkie, pojedyńcze, równoważniki zdań, wykrzykniki podkreślajace emocje

no wiesz dziennik pisze sie tak od siebie, od serca to co czujesz w danej chwili, musi byc data i tyle :)
te pauzy pisalismy w zeszycie wiec napewno jest dobrze licze na naaj ;d