Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:26:04+01:00
1. Zbieranie datków na potrzebujących
2. Możliwość skorzystania z sakramentu pokuty-nawrócenia grzesznika
3. Pomaganie chorym i cierpiącym przez modlitwe
4. Kościół czyli wspólnota ludzi-organizacja festynów charytatywnych
5. Organizowanie obozów dla bezdomnych
6. Rekolekcje
7. Misje święte
2009-12-13T16:27:28+01:00
- uczęszcza do niego dużo osób
- mówi się o tym w radiu , gazetach i telewizji
- jest dużo kościołów
- są bierzmowania , komunie i małżeństwa
- młodzież sądzi że siedzenie w kościele jest nudne.

więcej nie mam ;]