ZADANIA Z ALGEBRY

1.Wynik mnożenia 3x(4y-x)

2.po wyłączeniu wspólnego czynnika przed nawias wyrażenie 6a²+4ab-2a ma postać

3.trzeecia część wyrażenia 6pq+12pr-3ps jest rówana

4.20 dag szynki kosztuje a złotych. za 0,9kg tej szynki należy zapłacić

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:36:57+01:00
1)=12xy-3x²
2)=a(6a+4b-2)
3)=-3ps
4)=
0,20kg-a
0,90kg-x
x=(0,90*a)/0,20=4,5*a
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T15:38:00+01:00
1.Wynik mnożenia 3x(4y-x) = 12xy-3x²

2.po wyłączeniu wspólnego czynnika przed nawias wyrażenie 6a²+4ab-2a ma postać
2a(3a+2b-1)
3.trzeecia część wyrażenia 6pq+12pr-3ps jest rówana
1/3*(6pq+12pr-3ps )=2pq+4pr-ps=p(2q+4p-s)
4.20 dag szynki kosztuje a złotych. za 0,9kg tej szynki należy zapłacić
20dag = a x wartość za 0,9 kg
0,9 kg = x
0,2kg *x=a*0,9kg
x= (0,9kg*a)/0,2kg
x=4,5a
1 5 1