Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:41:36+01:00
3 i 7 [ razem 10 ] sklej razem jako jeden bok
drugi bok zrób z 10

trzeci bok zrób z patyczków o długości 11 i 4 [ razem 15 ]
czwarty bok z 6 i 9 [ razem 15 ]

no i masz prostokąt ; ))
2009-12-13T15:41:21+01:00
W sumie jest 50 cm patyczków.
Na dwa boki mniejsze wez patyczki 10 cm i 3cm+7cm.
masz juz 20 cm
zostało ci 30 cm na dwa większe boki
z patyczkow o dł 6 i 7cm ułoz jeden bok a drugi z patyczków 11 i 4cm
wyszło ci wymiary 10cm x 15 cm
:)