Zad1
ulóż zadania z wyrazami : bochen,chęc,chichot,chomik,chór,chytrus,czółno,dyżur,echo,jarzyna,mózg,kałuża,każdy,kłótnia,kojarzyc,korzyśc,krzyż,który,marzyc,narzeczona,narząd,pasażęr,płótno,poprzeczka,pożyczka,rachunek,rózgi,rządzic,rzażucha,ryż,smażyc,urzednik,wieżą,włócznia,zbożę,zdarzenie,zorza,żądanie
plisss kto pierwszy napisze kazde zdanie uznam za najlepsze

2

Odpowiedzi

2009-12-13T18:07:13+01:00
Chomik zjadł bochen chlrba
podczas pieśni chór chihotał
w kałuże wpadł mózg i jażyna a echo o dyżuże przypomina
na życzenie urzędnik usnarzył ryż i zborze
narzeczona marzyła o narządzie pasażera
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:58:05+01:00
Moja mama kupiła bochen chleba.
Kinga ma chęć na śliwkę.
Weronika ma zabujczy chichot.
Mój chomik mieszka w kladce.
W kościele śpiewa chór.
Mój kolega to chytrus.
Ciocia kupiła czółno.
Tata ma dyżur w szpitalu.
W lesie jest echo.
W ogrodzie rośnie jarzyna.
Ludzie mają mózg.
Wczoraj zamarzła kałuża.
U mnie w klasie każdy lubi w-f.
=>
1 4 1