Odpowiedzi

2009-12-13T15:49:04+01:00
w imię miłości ; romeo i julia
1 1 1
2009-12-13T15:51:19+01:00
Piłsudzki,
Franciszek Lis,
Kazimierz Sterling,
Czerniecki,
Romeo,
Julia
żołnierze w czasie walk
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:54:04+01:00
Np romeo i julia za miłośc
ks popiełuszko ojczyzna
matka teresa z kalkuty dzieci
jan paweł II za wiare
wszyscy żołnierze z okresie wojny za ojczyzne
kapitan ambroziński za kolegów
jezus za ludzi
Dumbledore za harrego
potem jeszcze pomyśle i dopisze
2 5 2