Odpowiedzi

2009-12-13T16:01:32+01:00
Nie chcę być fizykiem,ponieważ jest to bardzo trudna praca umysłowa.Związana jest z obliczeniami i dużą ilością wzorów.Wybierając ten kierunek trzeba lubieć matematykę i obliczenia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:05:18+01:00
Gdybym była fizykiem wybrałabym dziedzinę o elektryczności i magnetyzmie. według mnie ciekawe jest to dlaczego przyciągają się do siebie ładunki różnoimienne, a także jak działa kompas.