Odpowiedzi

2009-12-13T15:53:53+01:00
Np.
-przysiady
-pompki
-podskoki
-brzuszki
-machanie rekami
-machanie bioderkami ;))






licze na NAJ ;*
2009-12-13T15:58:37+01:00
- skręto skłony
-kręcenie raz jedna raz drugą ręko i oboma naraz
-rozciąganie
-podskoki
-pompki
-przysiady
-kręcenie bioderkami
i chyba wszystko
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:00:19+01:00
Krążenia ramion, krążenia nadgarstków, krążenia tułowia, krążenia bioder, krążenia kolan, krążenia stóp, brzuszki, skip A, B, C "kaczy chód" (marsz w przysiadzie), „Przysiad” na jednej nodze stojąc na jednej nodze, drugą nogę złap z tyłu za kostkę, rozciągając przednią część uda siad płotkarski (w obie strony),skłony do nóg, skłony, skręty, krążenia, przeskoki z nogi na nogę bez przerywania trucht, trucht tyłem, trucht z obracaniem tułowia dookoła osi, trucht lub lekki bieg bokiem a także krokiem odstawno- dostawnym, krążenia tułowia, wzmacnianie mięśni brzucha prostych i skośnych, wzmacnianie mięśni grzbietu, rękoma przyciągamy kolano do klatki piersiowej, dotykanie rękoma nóg na skos dotykanie ziemi w biegu wieloskoki, skoki na 1 nodze, pajacyki itd.

Pozdrawiam.