Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:53:27+01:00
* A cóż z tą dzieciną

* My też, pastuszkowie

* Nowy rok bieży

* Przy onej górze

* Przybywajcie, anjołowie

* Przystąpmy do szopy

* W dzień Bożego Narodzenia
1 5 1
2009-12-13T15:56:15+01:00
NIEBO I ZIEMLA
DIWNAJA NOWINA
DOBRYJ WECZIR TOBI
ROŻDIESTWO CHRISTOWO
NYNIE, ADAMIE, WOZWIESIELISIA
BOH SIA ROŻDAJE
NOWA RADOST' STAŁA
SKINIJA ZŁATAJA
ŚWIECIAĆ, ŚWIECIAĆ ZORACZKI
W WYSZYNIE NIEBIESNOJ
OJ, NA MORY
KALADNIKI
CICHAJA NOCZ
W STRANIE IUDIEJSKOJ
ŚWIATAJA NOCZ
CHRISTOS SPASITIEL
UCZORA ZWIACZORA
WSIELENNAJA WIESIELISIA
PREDWIECZNYJ RODISIA PIERIED LETY...
WIESIEŁA SWIETU NOWINA
BOH PREDWIECZNYJ NARODIŁSIA
CHRYSTOS RADIŁSIA
SWIATAJA WARWARA



1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T16:28:30+01:00
-Nowy rok bieży
-A cóż z tą dzieciną
-Przystąpmy do szopy

-W dzień Bożego Narodzenia
Znam tylko 4 z Religi
1 5 1