Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:57:19+01:00
Wzywał ludzi do nawrócenia.
Ponieważ każdy grzeszny człowiek może się nawrócić i zmienić.
Nie wszyscy ludzie na świecie muszą być źli każdy może się zmienić na lepsze.
13 4 13
2009-12-13T15:58:41+01:00
1. Jan Chrzciciel wzywał ludzi do wiary w Boga i do nawrócenia jak również do tego aby brali chrzest.
2.Ponieważ wszyscy ludzie powinni pozbyć się grzechu pierworodnego aby lepiej im sie żyło, a takze po to żeby zyć w zgodzie z Chrystusem. Wszyscy powinni mieć szanse na nawrócenie się.
12 4 12
2009-12-13T17:26:32+01:00
Jan Chrzciciel wzywał ludzi
PRZYGOTUJCIE DROGĘ PANU,
JEMU PROSTUJCIE ŚCIEŻKI.
tak głosił Jan;
Idzie za mną mocniejszy ode mnie ,a ja nie jestem godzien ,aby się schylić i rozwiązać rzemyk u Jego sandałów.Ja chrzciłem was wodą,On zaś chrzcić będzie was Duchem Świętym.

wezwanie JANA CHRZCICIELA jest wciąż aktualne,gdyż powinniśmy być ciągle przygotowani na przyjście Jezusa ,abyśmy zawsze mieli czyste serce,żyli w łasce uświęcającej,bo w chwili w ,której się nie spodziewamy Syn Człowieczy przyjdzie.
6 4 6