Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T15:53:22+01:00
Czwarte przykazanie zobowiązuje nas do tego, abyśmy szanowali oboje rodziców, ponieważ mamy ich tylko jednych.Oni są osobami, które dbają o nas od najmłodszych lat i zasługują na pełen szacunek
1 5 1
2009-12-13T15:54:08+01:00
Czwarte przykazanie nakazuje szanować, miłować, sluchać rodziców, opiekunów i przełożonych.
2 5 2
2009-12-13T15:55:05+01:00
Aby nie zostawiać ich w potrzebie tylko sie o nich troszczyć i opiekować sie nimi,pomagać..itp
1 5 1