Napisz liczbę trzycyfrową w której cyfra jedności jest najmniejszą z jej cyfr , a każda kolejna cyfra jest 2 razy wieksza od poprzedniej .

Napisz liczbę trzycyfrową w której sąsiednie cyfry róznią sie o 3 i żadna cyfra nie powtarza się .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T16:10:33+02:00
Napisz liczbę trzycyfrową w której cyfra jedności jest najmniejszą z jej cyfr , a każda kolejna cyfra jest 2 razy wieksza od poprzedniej .

jest to np.:
421 lub 842

Napisz liczbę trzycyfrową w której sąsiednie cyfry róznią sie o 3 i żadna cyfra nie powtarza się .

moze to być:
369
258
741
3 3 3
2009-09-08T16:14:44+02:00
Napisz liczbę trzycyfrową w której cyfra jedności jest najmniejszą z jej cyfr , a każda kolejna cyfra jest 2 razy wieksza od poprzedniej .

np.468
136
579

Napisz liczbę trzycyfrową w której sąsiednie cyfry róznią sie o 3 i żadna cyfra nie powtarza się .
np.369
147
963
2 5 2
2009-09-08T16:16:21+02:00