Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:02:51+01:00
X- cena 1 kg mąki
y- cena 1 kg cukru

200x=150y = 900zł
¼* 200x +⅕150y= 210 zł

200x+150y=900 zł
50x+ 30 y= 210 zł I *( -4)

200x+150y= 900
200x-120y= -840 zł
←←←←←←←←←
30y= 60 zł/30
y= 2zł
200x+150 * 2zł= 900 zł
200x= 9000zł- 300 zł
200x= 600z I :200
x= 3zł
y=2zł

3zł=100 %
x- 25%

x= 75/100
x= 0,75
3 + 0,75= 3,75

3,75 zł
2,40 zł
45 4 45
2009-12-13T19:17:41+01:00
X- cena 1kg mąki
y- cena 1kg cukru

200x=150y = 900zł
25/100 * 200x +20/100 * 150y= 210 zł

200x+150y=900 zł
50x+ 30 y= 210 zł //*( -4)

200x+150y= 900
-200x-120y= -840 zł
--------------------------
30y= 60 zł//:30
y= 2zł
200x+150 * 2zł= 900 zł
200x= 900zł - 300 zł
200x= 600z // :200
x= 3zł
y=2zł

3zł=100 %
x - 25%
x=100%-25%
x=75%
x= 75/100
x= 0,75
3 + 0,75= 3,75

cukier 3,75 zł
mąka 2,40 zł
83 4 83