Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T16:13:21+01:00
Moim zdaniem na temat ściągania i plagiatów.Powinno się karac osoby takie co sciągają,są to osoby nieodpowiedzalne .Człowiek nie poto całe życie się uczy żeby inni wykozystywali jego umiejętności.Już od dawna wiadomo że dzieci ściągają od innych,idą po prostu na łatwizne,zamiast się uczyc wolą ściągac.Tylko nie zdają sobie sprawy że kiedy dorosną ,nie bedzie od kogo ściągac,a życie jest czasami brutalne i moga sobie nie poradzic.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:39:39+01:00
Wielu z nas chce być tymi popularnymi, lubianymi przez wszystkich, najlepiej gdybyśmy mieli jeszcze świadectwo z paskiem. Jednak panuje również przekonanie, że po co będę się wysilał na sprawdzianach, kartkówkach , zrobię ściągę i dostanę ocenę taką może nawet lepszą niż ci co się uczą. A uczą się tylko tak zwani ,,kujon". Nie ma czasu na naukę, lepiej korzystać z uroków młodości póki jeszcze czas. Zresztą po co jest kujon, a po to, żeby od niego ściągać. Te słowa często używa dzisiejsza młodzież. Prawdą jest jednak taka, że ściąganie przynosi nam więcej szkody niż pożytku. W rzeczywistości nie umiemy nic z danego materiału. To często jest skutkiem oblania ważnego egzaminu typu: test gimnazjalny czy matura. Wszystko przez to, że uczeń nie chciał poświęcić chwili czasu nauce. Jakie są skutki wie każdy z nas. Często gdy piszemy sprawdzian złapie nas nauczyciel z ściągą. Dostajemy wtedy jedynkę, a tak moglibyśmy postarać się o lepszą notę często można bowiem dostać punkty na tak zwanym czytaniu ze zrozumieniem gdzie w odróżnieniu do pozostałych zadań wcale nie trzeba mieć wykutych dat itd. To obrazuje, że ściąganie niesie wiele negatywnych skutków. Zbyt często dzisiaj idzie się na tak zwaną łatwiznę. Chcemy coś osiągnąć bez zbytnio włożonego w to wysiłku. Przykładem jest robienie plagiatów. Można to zaobserwować w zwłaszcza w muzyce, literaturze gdzie artyści podrabiają czyjeś wykonania pod własne bez zgody autora. Chcą się szybko stać popularni i zarobić dużo pieniędzy. Jednak plagiaty robimy także my sami używając czyjegoś tekstu w swoich pracach, gdy autor wyraźnie zastrzegł by tego nie robić. Plagiat jest według mnie swego rodzaju przestępstwem kradzieżą czyjejś pracy . Ktoś włożył w swoją pracę wysiłek, długo zastanawiał się nad pomysłem jak ją zrobić, żeby była ciekawa. Inna osoba chce łatwym sposobem osiągnąć sukces kosztem drugiego. Jest to według mnie nie zgodne z zasadami jakim każdy powinien się kierować dlatego plagiat powinien być karany.