Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:15:54+01:00
1)
P=a*h1
P= b*h2

h1= 6
h2= 9 b=4

Przerownajmy pola

a*h1=b*h2
6a=4*9
6a= 36
a=6

2) r=2/3h
6=2/3h
h=9
9=a√3/2
a=9√3

9√3*9/2= 81√3/2


1 5 1
2009-12-13T16:17:46+01:00
2. r=6
r= 1/3 h
6=1/3 h |:1/3
h= 9

h= a pierwiastek z 3/2
9= a pierwiastek z 3/2 |*2
18= a pierwiastek z 3 |:pierwiastek z 3
a= 6 pierwiastków z 3

pole trojkata= a kwadrat*pierwiastek z 3/4
pole= (6 pierwiastków z 3) do kwadratu* pierwiastek z 3/4
pole= 108*pierwiastek z 3/4
pole = 27 pierwiastków z 3

1 1 1