Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:14:50+01:00
Boze objawienie jest kiedy Bóg do Ciebie przemawia

Nastomiast zrodlem grzechu jest szatan. Ogolnie grzech jest wystepkiem przeciwko przykazaniom.
10 2 10
2009-12-13T16:20:50+01:00
Jest to przemowa Boga do człowieka dostarczająca wyczerpującej odpowiedzi na pytanie o cel i sens ludzkiego życia.

Źródłami grzechu są: szatan, nasze złe skłonności i złe otoczenie czyli źli ludzie
9 4 9