Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T16:16:03+01:00
Ja rozumiem to tak :
Seneka Młodszy powiedział, że nie uczymy się dla szkoły, i ja się z tym zgadzam bo uczymy się dla siebie dla naszego lepszego życia.
Uczymy się dla życia, czyli uczymy się by w przyszłości mieć lepiej....
_________________________________________________________
Będę starała się bronić tezy, iż Seneka Młodszy wypowiadając te słowa miał na myśli to, że uczymy się dla dalszego lepszego życia a nie dla rodziców czy nauczycieli.Celem moich rozważań jest udowodnić swoje stanowisko, pokazując interpretacje jego myśli.
Pierwszym argumentem jest metaforyczne znaczenie słów wypowiedzianych przez Senekę."Uczymy się nie dla szkoły lecz dla życia". Można to na wiele sposobów tłumaczyć lecz zawsze sens zdani będzie ten sam. ;)
Kolejnym argumentem, może być ...
Dodatkowym argumentem może być ...
( nie mam pojęcia może ktoś inny ci wymyśli;))
Sądzę, że udało mi się udowodnić słuszność postawionej przeze mnie tezy. Świadczą o tym zebrane argumenty ;)
______________________________________________________



Mam nadzieje, że trochę pomogłam ;)))))*P*P*P
1 5 1
2009-12-13T16:19:18+01:00
Myślę, że stwierdzenie uczymy się nie dla szkoły lecz dla życia rozumiem jako, iż nauka nie jest nam potrzebna w szkole, gdyż prawdziwy egzamin czeka nas dopiero w życiu. Zapewne spotkają nas trudne chwile, czy to śmierć czy choroba bliskiej nam osoby i wtedy przyda nam się to co nauczyli nas nauczyciele czego doświadczyła nas szkoła i własne doświadczenia.